Studia Podyplomowe
„Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii”
Organizacja zajęć dla Studiów Podyplomowych
Organizacja zajęć
Zajęcia realizowane są na terenie campusu SGGW w Warszawie, przy ul. Nowoursynowskiej 159C, w budynku numer 32. Zakłada się stacjonarną formę realizacji zajęć, jednak na prośbę studentów i przy akceptacji prowadzącego niektóre zajęcia mogą być prowadzone zdalnie (na platformie MS Teams). Zjazdy (sobota- niedziela) odbywają się co 2-3 tygodnie. Przewiduje się zorganizowanie 12 zjazdów. W soboty zajęcia realizowane są od godz. 10.00. do 17.30-18.00, w niedziele i niedziele od godz. 9.00. do 16.30-17.00.
Metodyka prowadzenia zajęć
W zależności od wykładowcy, tematy są omawiane z pomocą rzutnika slajdów lub projekcji multimedialnej.
Zajęcia mają charakter interaktywny.
Materiały dydaktyczne
Materiały dydaktyczne udostępniane są słuchaczom w wersji elektronicznej (mailowo oraz na platformie MS Teams).
Noclegi
Istnieje możliwość rezerwacji noclegów w pokojach gościnnych SGGW „Ikar”, przy ul. Nowoursynowskiej 161. Szczegóły: http://ikar.sggw.pl/
Materiały dydaktyczne
Uczestnicy zajęć otrzymują teczkę z materiałami dydaktycznymi przedstawianymi przez wykładowców.